måndag 2 mars 2009

fjäder

Jaha, strömavbrott i gymmet har gjort att dagens benpass får skjutas upp till imorgon.
det är ca 7grader i gymmet när ett element är igång, så man måste sätta på ett extra värmeelement ca 1h innan man ska köra för att få upp graderna till 15c.

Ska väl nämnas att jag fortfarande har världens träningsvärk från fredagspasset både biseps och triseps värker så det dånar om det:D

Efter kryssningen jag var på onsdag/torsdags så vägde jag mig. Trodde vågen va trasig när den visade 64.6kg(med jeans och tjocktröja) men efter att ha dubbelkollat så ändrade den sig knappt. antagligen var allt vätska borta efter för mycket sprit. Jag har inte vågat kolla vågen förens nu på kvällskvisten och blev bara tvungen att ta en bild.


(i kallingar)
Glad som en lärka, tung som en fjäder. men det går ått rätt håll absolut!

1 kommentar:

ThomasLDF sa...

haha powah! jag går uppåt i styrka men ner i vikt. det är mindre powah.