tisdag 17 februari 2009

Bulktime

Jag ska testa bulka i 2 veckor med start imorgon. eller bulka och bulka.. äta mycket och inte tänka på om det är fet mat jag stoppar i mig eller inte.

varför?

Främst för att se om det är möjligt för mig att gå upp något/några kilo så fort. Jag har alltid kunnat äta hur mycket som helst utan att det synts på mig.
Ser fram emot 2 goda veckor!

tjuvstartade idag med 2 härliga semlor!

Kul också att hockey kan vara rättvis! låg under mot timerå med 0-1 inför sista, men vinner med 4-1!!! Så Starka.

2 kommentarer:

ThomasLDF sa...

Sweet! Nu har min sk bulk också startat. Dock så kör jag en bulk endast på nyttig mat. Får se hur det funkar framöver. Jag bör lägga på mig men går det segt får man öka ännu mer. Vissa ligger på ett kcal på 7-8000 om dagen. Heeeeelt galet.

casper sa...

haha jaa då får man tugga mycket fet mat. pommes stekta i olja är en av min nya lunchtankar. sen mycket pasta ofc:)