måndag 23 februari 2009

tillbaka lite smått

testade träna för första gången på ca 2 veckor idag. Eftersom ryggen bara blir sämre så försökte jag träna det som inte aktiverade ryggen så mycket. efter att ha känt på många övningar bestämde jag mig för att bara köra bröst idag då det inte kändes någonting i ryggen under bänkpressarna:-)

upvärming:: 35kg ca 25 rep

set1 60kg 7rep

set 2 60kg 6rep

set 3 60kg 6rep

bänkpress maskin:

eftersom vi har ett gammalt amerikastk gym hemma så vet jag inte exakt hur mycket vikt som låg på. men tung var det!

3 set x 6 rep

under sista setet så började jag känna av armbågen lite så jag valde att avsluta där. ett kort pass. Men det är endå en start:D riktigt skönt att vara tillbaka på banan. hoppas jag kan få en tid hos rygg och led i vallentuna centrum i morgon och få ryggen fixad.

/casper

Inga kommentarer: