onsdag 22 oktober 2008

Rage = Pump

Idag var det bröstet och latsens tur att få spö.
jag tränade för första gången latsen hemma. eftersom vi lyckats få upp en del av viktmagasinen.

Lats:
Cable front pulldown [12 - 15 - 14 - 10] (vet ej vikt)
Cable rear pulldown [12 - 13 - 15 - 15] (kunde konstigt nog köra mer här än på front)
Cable underhand pulldown [12 - 12 - 13 -10] (var mer än död innan sista setet)


40 min innan träningen blev jag tvungen att testa Rage som stod på kosttillskottshyllan.
den var helt galen. Började sticka i fingrarna och ansiktet blev varmt. Jag vet inte hur bra just dem effekterna är men fy satan vilken fin pump jag fick.

varför jag bara körde lats idag och inte några andra ryggövningar är pga att jag själv tycker att latsen i praktiken är obefintliga hos mig. planerar att köra varannan vecka bara lats på rygg-dagarna.

Jag mixade också lite med bröstet. Eftersom bänkpressen fortfarande står på altanen så blev det:
Dumbell Bench press [12- 12- 12 -12] 20kg
Dumbell decline bench press [12 -12 -12 -11] 16kg
Lever bench press [12 - 12 -12 -12] 75kg (vila 10 min tog ut hunden) [13 -13 -8] 85 kg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt pass hörru! Och formen ser ju hur bra som helst ut! Snyggt! :)
kram

casper sa...

aa det kändes riktigt bra:) tack:D men det är en bra jädra bit kvar till jag är nöjd..om man nu någonsin blr det:P
kram