söndag 12 oktober 2008

sporthelg

Jaha, gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt. Jag kom till samlingen för mitt handbollslag 12.00 som det var sagt. inte ett bekant ansikte såg jag i hallen när jag klev in. så jag tog bilen (obesiktad, fy mig) till mammas jobb och ringde min lagledare och frågade om dom hade åkt. Det visade sig att dem hade skickat sms till alla kvällen innan och ändrat samlingstiden till 11.30..eftersom min telefon är paj så visste jag inte de. Synd om mig!!

eftersom jag ändå var i Vallentuna så ringde jag Patrik och kollade om jag kunde lira b-lagsmatchen som vi hade på Lidingö.

visst kunde jag de. vi fick precis ihop fullt lag så det var tur jag ringde.
en tokförlust med 20 mål. 31 - 11 blev det. men jag kan stolt säga att jag gjorde mer än 1/3 av målen, nämligen 4 st.

efter drog jag och Patrik och kollade på hans lillebrors match.
sen bar det vidare hem till mig för att se Sverige - Portugal. Vi gör en riktigt bra match och borde väl kanske vunnit den. Ronaldo floppade och syntes knappt.



Inga kommentarer: